مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-18سياسي

اصلاح طرح «مدیریت یکپارچه شهری» در مجلس/ رفع معضل بزرگ نظام شورایی در مسیر تحقق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پرویز سروری رییس شورای عالی استان های کشور امروز در مراسم افتتاحیه نخستین اجلاسیه روسای شوراهای اسلامی سراسر کشور که در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه پیشرفت 70 درصدی طرح مدیریت یکپارچه شهری را شاهد هستیم و اصلاح طرح مدیریت یکپارچه شهری در مجلس انجام شود تا رفع معضل بزرگ نظام شورایی برای نخستین بار به ثمر بنشیند.

وی گفت: باید ظرفیتی ایجاد کنیم که طرح، ایده ها و پیشنهادات از بدنه جامعه شورایی به راس برسد که برای این مهم نیازمند تجارب خوب هستیم.

رییس شورای عالی استان های کشور ابراز کرد: هرکس بتواند طرح یا پیشنهاداتی در راستای حل معضلات کشور و استان ها بدهد از نظام تشویق در سامانه طرح جمع سپاری استفاده می کنیم و او را به جامعه نخبگانی کشور معرفی و زمینه رشدش را فراهم خواهیم کرد.

سروری خاطرنشان کرد: باید پالایش کارشناسی از نقطه نظرات شورایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در گلستان تعداد 4 هزار شهید تقدیم انقلاب شد تا ما مسوولان به مردم خدمت کنیم نه برای منافع خودمان، افزود: شهدا رفتند تا ما برای مردم خدمت کنیم نیامدند که ما به نان و سمتی دست پیدا کنیم، شهدا این امانت را به ما سپردند تا خدمت به مردم در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طرح «مدیریت یکپارچه شهری» در مجلس/ رفع معضل بزرگ نظام شورایی در مسیر تحقق

اصلاح طرح «مدیریت یکپارچه شهری» در مجلس/ رفع معضل بزرگ نظام شورایی در مسیر تحقق