مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-18سياسي

مبارزه با تروریسم محور رایزنی سرلشکر باقری در تاجیکستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو های مسلح روند همکاری های دو جانبه و چند جانبه را محور سفر های رییس ستاد کل نیرو های مسلح کشور به کشور های دیگر عنوان کرد و گفت: - سخنگوی ارشد نیرو های مسلح مبارزه با تروریسم منطقه ای و بین المللی، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تقویت مرز ها و تولید تجهیزات نظامی را جمله اهداف سفر سرلشکر باقری به تاجیکستان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو های مسلح روند همکاری های دو جانبه و چند جانبه را محور سفر های رییس ستاد کل نیرو های مسلح کشور به کشور های دیگر عنوان کرد و گفت: کشور تاجیکستان با توجه به شرایط جغرافیایی که دارد از جمله هم مرزی با افغانستان و حضور در آسیای مرکزی، اهمیت استراتژیک زیادی دارد.

وی تاکید کرد: ایران با تاجیکستان با کشور افغانستان هم مرز هستند و با توجه به تغییر و تحولات در افغانستان، نیاز است هماهنگی های دو جانبه ای به وجود بیاید تا این سه کشور با همکاری های بیشتر در راستای اهداف خود عمل کنند.

سخنگوی ارشد نیرو های مسلح نتایج سفر سردار باقری رییس ستاد نیرو های مسلح به تاجیکستان را بسیار خوب توصیف و اظهار کرد: مبارزه با تروریسم منطقه ای و بین المللی از مباحثی بود که در این سفر درباره آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با تروریسم محور رایزنی سرلشکر باقری در تاجیکستان

مبارزه با تروریسم محور رایزنی سرلشکر باقری در تاجیکستان