مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-18سياسي

تامین رفاه مردم هدف مردمی کردن یارانه ها است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دولت بدون توجه به محاسبات و مناسبات سیاسی و تنها با هدف رفاه اقتصادی مردم و بریدن دست رانتخواران و مفسدین اقتصادی مردمی کردن یارانه ها را اجرایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، مهدی رمضانی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان و شهرستان بیجار و مراسم رونمایی از کتاب دانه های خاکشیر که روایت اولین شهید ناشنوا کشور و با حضور خانواده این شهید گرانقدر در پردیس سینما آزادی بیجار برگزار شد، اظهار کرد: تاکید رهبرمعظم انقلابل در سفر به کردستان روی سه محور وحدت، آگاهی و حضور بود.

وی با بیان اینکه این کلیدواژه ها در دنیای امروز نیاز ضروری جامعه است گفت: در کردستان قومیت ها و مذاهب در کنار یکدیگر در صلح و آرامش و بدون هیچ منازعه ای زندگی می کنند.

رمضانی با اشاره به موضوع گام دوم انقلاب و تاکیدات رهبر مبنی بر قدرتمندشدن کشور افزود: امیدواریم در دولت انقلابی این رویه محقق شود.

وی با بیان اینکه در سال نخست اقدامات انقلابی قابل قبولی شکل گرفته به موضوع جراحی بزرگ اقتصادی توسط دولت اشاره کرد و گفت: دولت بدون توجه به محاسبات و مناسبات سیاسی و تنها با هدف رفاه اقتصادی مردم و بریدن دست رانتخواران و مفسدین این کار را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین رفاه مردم هدف مردمی کردن یارانه ها است

تامین رفاه مردم هدف مردمی کردن یارانه ها است