مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-18اقتصادي

فعالیت صنایع پیر و فرسوده قابل تحمل نیست


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با انتقاد از فعالیت صنایع پیر و فرسوده در کشور، گفت: صنایع و معادن در سال دانش بنیان خود را بازسازی کنند و برای این کار از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بهره بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی سلاجقه در نخستین کنفرانس چالش های محیط زیست، صنعت و معدن سبز که امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: چالش های زیست محیطی که امروز با آن دست به گریبان هستیم، جزای عملکرد گذشته خودمان است.

نمونه آن، همین گرد و خاکی است که پایتخت را تعطیل کرد و 25 استان کشور را تحت تأثیر قرار داد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: در مهار ریزگردها با تعاملات بین المللی و دیپلماسی محیط زیست که حتی می تواند تقویت کننده دیپلماسی سیاسی کشور باشد، به دنبال ساماندهی منشاهای ریزگردها هستیم.

بر این اساس، در تیرماه امسال نشستی با 15 وزیر محیط زیست کشورهای منطقه برگزار خواهیم کرد و امیدواریم که دستاوردهای خوبی برای محیط زیست منطقه به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: از صنایع و معادن می خواهیم در سال دانش بنیان خود را بازسازی کنند و برای این کار از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بهره گیرند.

وی افزود: گسترش صنایع در سده بیستم به جای آنکه برای انسان ها شرایط بهتری به وجود آورد، باعث تخریب منابع طبیعی و بر هم خوردن طبیعت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت صنایع پیر و فرسوده قابل تحمل نیست

فعالیت صنایع پیر و فرسوده قابل تحمل نیست