مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-05-18سياسي

وزیر ارشاد در نمایشگاه کتاب: دولت با اصلاح نظام یارانه ها خطر را به جان خرید


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت با اصلاح نظام یارانه ها خطر را به جان خرید، گفت: حل مشکلات جامعه نیازمند همراهی دولت و مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا مراسم رونمایی از کتاب جان ایران روایتی مستند از مقابله دولت سیزدهم با همه گیری کرونا با حضور عین اللهی، وزیر بهداشت و محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی زلفی گلی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عباس هنرمند، معاون ارتباطات اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در سرای اهل قلم سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

در این نشست محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با یادی از شهدای مدافع سلامت، اظهار داشت: در ایام کرونا بیش از 300 شهید سلامت داشتیم که جا دارد از فداکاری آن ها تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد در ستاد ملی کرونا به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی فعالیت دارد، تصریح کرد: ما سعی کردیم در همه برنامه ها و اقدامات برای تصمیم گیری های ستاد کرونا، مردم را آگاه کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: شهریورماه سال گذشته که رییس جمهور تصمیم داشت مدارس و دانشگاه ها بازگشایی شود، از ایشان خواستیم تا این تصمیم اجرایی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد در نمایشگاه کتاب: دولت با اصلاح نظام یارانه ها خطر را به جان خرید

وزیر ارشاد در نمایشگاه کتاب: دولت با اصلاح نظام یارانه ها خطر را به جان خرید