مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-18سياسي

ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به مددجویان بهزیستی از سوی گروه های جهادی


خدمات تخصصی دندانپزشکی توسط گروه های داوطلب و جهادی به نام طرح تبسم در قالب پویش ملی در محضر ولی در استان تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، سمانه زمانی سرپرست اداره کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه سلامت فرزندان سازمان بهزیستی در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد، خاطرنشان کرد: خدمات تخصصی دندانپزشکی به فرزندان سازمان در قالب طرح ملی تبسم توسط گروه های جهادی و دندانپزشکان داوطلب انجام می شود.

 زمانی در ادامه بیان کرد: این طرح در استان تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه در چهار مرکز نگهداری فرزندان سازمان در شهر تهران انجام خواهد شد.

زمانی ادامه داد: مراکز نگهداری دختران ولیعصر(عج) و خیام و همچنین دو مرکز نگهداری پسرانه شهید اندرزگو و یاسر در قالب این طرح از خدمات تخصصی رایگان دندانپزشکی بهره مند می شوند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان تهران با این توضیح که هفتاد نفر از فرزندان سازمان در دو روز آینده از این طرح استفاده می کنند، اذعان داشت: این خدمات به جامعه مخاطبین سازمان بهزیستی شامل ایتام، کودکان کار و خیابان، معلولین، سالمندان و معتادین بهبود یافته ارائه می شود که قبل از انجام هر کاری از پذیرش حس مسئولیت اجتماعی توسط گروه های جهادی و پزشکان داوطلب تشکر کرده و آرزو می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به مددجویان بهزیستی از سوی گروه های جهادی

ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به مددجویان بهزیستی از سوی گروه های جهادی