مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-18سياسي

بیانیه بسیج اساتید کشور در حمایت از طرح مردمی سازی یارانه ها


بسیج اساتید با انتشار بیانیه ای در حمایت از طرح مردمی سازی یارانه ها از جامعه دانشگاهی کشور خواست، در راستای آگاهی بخشی و روشنگری به کلیه اقشار جامعه بویژه دانشجویان نقش آفرینی کنند.

- ، نهضت استادی بسیج با انتشار بیانیه ای در حمایت از طرح مردمی سازی یارانه ها از جامعه دانشگاهی کشور خواست، در راستای آگاهی بخشی و روشنگری به کلیه اقشار جامعه بویژه دانشجویان نقش آفرینی نمایند.

در متن این بیانیه آمده است: با عرض سلام و ادب به پیشگاه ملت شریف ایران که بار دیگر با بصیرتی وصف ناشدنی، دولت انقلابی و مردمی سیزدهم را در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها همراهی کرده و با صبوری و خویشتنداری عوارض موقتی ناشی از سو استفاده برخی از عوامل سودجو و گران فروشان، محتکران و رانت خواران را متحمل شده و دشمنان ملت ایران را در هرگونه موج سواری و فرصت طلبی از این شرایط ناکام گذاردند.

این بصیرت ستودنی و همدلی آگاهانه بر اساس درک درست از واقعیت های میدانی و اقتضائات زمانه ای است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- سیاست استعماری وابسته سازی اقتصادی و سیاسی کشورهای توسعه نیافته، ایران عزیزمان را تک محصولی و وابسته به نفت نموده تا ضمن تأمین منابع اولیه نظام سلطه امکان استقلال سیاسی و اقتصادی نداشته و در مقابل هر گونه تحریم خارجی آسیب پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج اساتید کشور در حمایت از طرح مردمی سازی یارانه ها

بیانیه بسیج اساتید کشور در حمایت از طرح مردمی سازی یارانه ها