مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-18اجتماعي

اهتمام به سلامت حجاج و عوامل حج تمتع 1401


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به حائز اهمیت بودن سلامت همه حجاج درحج تمتع 1401 گفت: رعایت نکات بهداشتی و آموزشی دراین راستا برای حجاج و مدیران کاروان ها ضروری است.

- ، سید صادق حسینی امروز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حج و زیارت استان خوزستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، استان خوزستان را به دلیل هم مرز بودن با کشور عراق و تردد زائران از دیرباز، حائز اهمیت دانست.

وی افزود: با وجود اینکه 5 استان دیگر نیز با کشور عراق هم مرز است اما خوزستان بدلیل دارا بودن مرزهای زمینی (شلمچه و چزابه) و آبی (اروند رود) دارای اهمیت فراوانی می باشد.

رییس سازمان حج و زیارت، استان خوزستان را مهد تشیع و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خواند و تصریح کرد: این استان خاستگاه شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم به شمار می رود و مردم آن قرابت خاصی به موضوع زیارت اعتاب مقدسه دارند که وظیفه مدیران این استان را سنگین می نماید.

حسینی با اشاره به موضوع مرزهای زمینی و عدم تردد آن برای زائران و از طرفی اشتیاق متقاضیان برای این منظور گفت: بسته بودن مرزهای زمینی که از زمان شیوع کرونا شکل گرفته بود، قطعاً دائمی نخواهد بود و امیدواریم با رایزنی مقامات عالی دو کشور این بازگشایی هرچه زودتر انجام بگیرد؛ انتظار می رود با بازگشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام به سلامت حجاج و عوامل حج تمتع 1401

اهتمام به سلامت حجاج و عوامل حج تمتع 1401