مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-18سياسي

بیانیه گروه های فلسطینی در تبریک برگزاری موفق انتخابات لبنان


گروه های فلسطینی با صدور بیانیه ای ضمن تبریک برگزاری انتخابات لبنان، برای این کشور آرزوی شکوفایی و پیشرفت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سران گروه های فلسطینی عضو سازمان آزادیبخش فلسطین ساف در بیانیه ای برگزایر موفق انتخابات پارلمانی در لبنان را به ملت این کشور تبریک گفتند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان ان ان ای ، در این بیانیه به میشل عون رییس جمهور، نجیب میقاتی نخست وزیر، نبیه بری رییس پارلمان و احزاب و قوای سیاسی و نیز تمام نامزدهای پیروز تبریک گفته شده است.

گروه های فلسطینی در ادامه ابراز امیدواری کردند که کشور برادر لبنان از بحران های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود خارج شود به گونه ای که وحدت ملی، همزیستی و زندگی کریمانه ملت لبنان حفظ شود و این کشور شاهد پیشرفت و شکوفایی باشد.

آنها همچنین ابراز امیدواری کردند که این انتخابات تأثیر مثبتی بر اوضاع آوارگان فلسطینی در لبنان داشته باشد زیرا لبنان همواره نقشی اساسی در حمایت از مسأله فلسطین و حقوق ملت آن در اتحادیه عرب، سازمان ملل و تمامی کنفرانس ها و محافل بین المللی داشته است.

در همین ارتباط، محمد عبدالسلام ، سخنگوی جنبش انصار الله یمن هم شامگاه سه شنبه توییتی را درباره لبنان به دنبال برگزاری موفق انتخابات این کشور منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گروه های فلسطینی در تبریک برگزاری موفق انتخابات لبنان

بیانیه گروه های فلسطینی در تبریک برگزاری موفق انتخابات لبنان