مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-18سياسي

صندوق های پژوهش ستون فقرات زیست بوم فناوری کشور هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن دهنوی در سخنانی که به صورت مجازی در دومین روز هفدهمین نشست مدیران عامل صندوق های پژوهش و فناوری کشور در یزد ایراد کرد، - رییس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس گفت: اکنون باید این عقب ماندگی ها و اعتبارات جبران شود.

صندوق های پژوهش و فناوری ستون فقرات زیست بوم فناوری کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن دهنوی در سخنانی که به صورت مجازی در دومین روز هفدهمین نشست مدیران عامل صندوق های پژوهش و فناوری کشور در یزد ایراد کرد، گفت: برای شرکت در این هم اندیشی بسیار علاقه مند بودم، اما با توجه به جلسه علنی امروز این امر میسر نشد.

وی با بیان اینکه امروز قانون جهش تولید دانش بنیان از سوی رییس مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد، گفت: تصویب این قانون، آغازگر فصلی جدید در زیست بوم دانش بنیان کشور و ریل گذاری جدی در امر دانش بنیان است.

رییس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی بیشتر صندوق های پژوهش و فناوری در کشور گفت: متأسفانه این صندوق ها در اقتصاد کلان کشور و در بین سیاست گذاران و مردم بسیار ناشناخته بوده و بیش از 60 درصد افراد نمی دانند صندوق های پژوهش و فناوری و خدمات آن از جمله سرمایه گذاری خطرپذیر چیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های پژوهش ستون فقرات زیست بوم فناوری کشور هستند

صندوق های پژوهش ستون فقرات زیست بوم فناوری کشور هستند