مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-18سياسي

لزوم سرمایه گذاری و راه اندازی صنایع خاص حوزه دفاعی در سیستان وبلوچستان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: شرایط برای راه اندازی صنایع خاص حوزه دفاعی در این استان وجود دارد و باید از این ظرفیت های آن بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: یکی از محورهای اقتدار در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس اقتدار ایمانی و اعتقاد راسخی است که مردم، رزمندگان و نیروهای مسلح ما داشته اند و سبب کسب پیروزی های متعدد شده است.

امام جمعه زاهدان افزود: در استان پهناور سیستان وبلوچستان با ویژگی های خاص از جمله شرایط جغرافیایی و هم مرزی با کشورهای همسایه نیازمند کار بیشتر روی نیروهای مسلح و زیر مجموعه های وزارت دفاع هستیم.

آیت الله محامی خواستار افزایش تلاش های  نیروهای عقیدتی سیاسی شد و بیان داشت: اگر تنها در عرصه سخت افزار سرمایه گذاری کنیم و در فعالیت های عقیدتی دچار خلا و خلل باشیم ضربه خواهیم خورد.

وی ادامه داد: سیستان وبلوچستان دارای شرایط خاص و موقعیت جغرافیایی مرزی است که متاسفانه کمتر از فواید آن استفاده شده و با آسیب هایی از جمله قاچاق کالا، ارزاق، سوخت، مواد مخدر و قاچاق انسان مواجه بوده پول های زیادی وارد استان می شود که می تواند عامل وسوسه شیطان بوده و زمینه انحرافات مالی و اخلاقی را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرمایه گذاری و راه اندازی صنایع خاص حوزه دفاعی در سیستان وبلوچستان

لزوم سرمایه گذاری و راه اندازی صنایع خاص حوزه دفاعی در سیستان وبلوچستان