مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-18سياسي

حمایت نهضت استادی و اساتید رشته اقتصاد از مردمی سازی یارانه ها


نهضت استادی بسیج و اساتید بسیجی رشته اقتصاد با انتشار بیانیه ای در حمایت از طرح مردمی سازی یارانه ها از جامعه دانشگاهی کشور خواست، در راستای آگاهی بخشی و روشنگری به کلیه اقشار جامعه بویژه دانشجویان نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور طی بیانیه ای ضمن حمایت از طرح مردمی سازی یارانه ها؛ از جامعه دانشگاهی کشور خواست، در راستای آگاهی بخشی و روشنگری به کلیه اقشار جامعه بویژه دانشجویان نقش آفرینی کنند.

  در متن این بیانیه آمده است: باسمه تعالی با عرض سلام و ادب به پیشگاه ملت شریف ایران که بار دیگر با بصیرتی وصف ناشدنی، دولت انقلابی و مردمی سیزدهم را در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها همراهی کرده و با صبوری و خویشتنداری عوارض موقتی ناشی از سوء استفاده برخی از عوامل سودجو و گران فروشان، محتکران و رانت خواران را متحمل شده و دشمنان ملت ایران را در هرگونه موج سواری و فرصت طلبی از این شرایط ناکام گذاردند.

   این بصیرت ستودنی و همدلی آگاهانه بر اساس درک درست از واقعیت های میدانی و اقتضائات زمانه ای است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- سیاست استعماری وابسته سازی اقتصادی و سیاسی کشورهای توسعه نیافته، ایران عزیزمان را تک محصولی و وابسته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نهضت استادی و اساتید رشته اقتصاد از مردمی سازی یارانه ها

حمایت نهضت استادی و اساتید رشته اقتصاد از مردمی سازی یارانه ها