مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-18حوادث

حادثه تیراندازی در ایلام از زبان رییس کل دادگستری


بر اثر پرتاب نارنجک 5 تن از کارکنان این اداره نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت جسمی یکی از این افراد نیز وخیم است و بقیه آنها جراحات سطحی دارند و در حال مداوا هستند.

- رییس کل دادگستری استان ایلام از تشکیل پرونده قضایی در خصوص حادثه گروگانگیری در اداره اموال بنیاد مستضعفان این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازقوه قضاییه، عمران علیمحمدی در این باره اظهار کرد: فرد مهاجم که از کارمندان اداره اموال بنیاد مستضعفان استان بوده است با انگیزه شخصی صبح امروز با دو قبضه نارنجک و یک قبضه سلاح گرم که در کیسه برنج پنهان کرده بود، وارد اداره اموال بنیاد مستضعفان شده است.

وی ادامه داد: این فرد به وسیله شلیک گلوله کارمندان را به طبقه دوم این اداره هدایت و یک نارنجک را داخل محوطه پرتاب کرده است.

این انفجار منجر به فوت 3 نفر از کارمندان در محل حادثه و یک نفر در بیمارستان شده است و در نهایت فرد مهاجم با شلیک اسلحه به خود، خود را از پای در می آورد.

رییس کل دادگستری استان ایلام بیان کرد: بر اثر پرتاب نارنجک 5 تن از کارکنان این اداره نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت جسمی یکی از این افراد نیز وخیم است و بقیه آنها جراحات سطحی دارند و در حال مداوا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تیراندازی در ایلام از زبان رییس کل دادگستری

حادثه تیراندازی در ایلام از زبان رییس کل دادگستری