مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-18سياسي

برگزاری اولین نشست فرمانده کل سپاه با «قهرمانان خط شکن»


رییس مرکز اسناد و تحقیقات سپاه از برگزاری نشست فرمانده کل سپاه در سوم خرداد با 350 فرمانده گردان های رزمی دفاع مقدس در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مد ظله العالی) بوده است و تاریخ جنگ و دفاع مقدس را رقم می زندحماسه ها، مقاومت ها، ایثارها، شهادت ها و پیروزی هایی بوده که در گردان ها رخ داده است.

وی افزود: 2 هزار فرمانده گردان در دوران دفاع مقدس شناسایی شده اند و از سال 1399 تاکنون تاریخ شفاهی 350 فرمانده گردان برگزار شده است و با توجه به وظیفه مهم مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در تاریخ نگاری مستند و مستدل جنگ، به مرور، تاریخ شفاهی تمامی فرمانده گردان ها جمع آوری و در سال های بعد از سایر فرمانده گردان ها نیز تجلیل می شود.

سردار نایینی با بیان اینکه مراسم قهرمانان خط شکن در سه بخش برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در بخش اول، از 350 فرمانده گردان رزمی از 20 یگان زمان دفاع مقدس، که به این مراسم دعوت شده اند تجلیل به عمل خواهد آمد و در بخش دوم فرمانده گردان های رزمی، در رده فرماندهان میانی جنگ که مسئولیت اصلی جنگ را برعهده داشتند و بسیاری از این عزیزان به فیض شهادت رسیده اند که در این مراسم قرار است 20 خانواده فرماندهان شهید گردان های دوران دفاع مقدس تجلیل و تکریم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین نشست فرمانده کل سپاه با «قهرمانان خط شکن»

برگزاری اولین نشست فرمانده کل سپاه با «قهرمانان خط شکن»