مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-18فرهنگي

ارسال 497 اثر به دومین جشنواره ملی فیلم کرمان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 497 اثر به دومین جشنواره ملی فیلم کرمان ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دومین جشنواره ملی فیلم کرمان اظهار داشت: استان کرمان از لحاظ حوزه فرهنگ و هنر قابلیت های بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه اولین دوره جشنواره ملی فیلم ایران در سال 99 در شرایط کرونایی به صورت استانی به همت هنرمندان این رشته برگزار شد، عنوان کرد: دومین جشنواره فیلم کرمان در سطح ملی با همکاری سازمان سینمایی کشور برگزار می شود.

علیزاده افزود: این جشنواره اهدافی از جمله ارتقای سطح کمی وکیفی آثار سینمایی،کشف استعدادها و تکنیک های نوین، حمایت و معرفی نیروهای خلاق جوان فیلمساز و.

دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش فیلم، فیلمنامه، نوشتار سینمایی و در کنار آن بخش ویژه جشنواره به عنوان سرباز وطن در مورد مکتب شهید سلیمانی و به عنوان محور مقاومت کار خود را از سال گذشته شروع کرده است.

علیزاده گفت: دومین جشنواره فیلم کرمان در تاریخ 31 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه سال جاری در کرمان برگزار خواهد شد که افتتاحیه این جشنواره 31 اردیبهشت ماه در گلزار شهدای کرمان و اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 497 اثر به دومین جشنواره ملی فیلم کرمان

ارسال 497 اثر به دومین جشنواره ملی فیلم کرمان