مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-18اقتصادي

ضرورت استفاده ازظرفیت های قانونی برای توسعه اشتغال پایدار در جهرم


مدیران با پرهیز از بخشی نگری و استفاده بهینه از ظرفیت های قانونی نسبت به فراهم آوردن بستر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار تلاش کنند.

- ، محمود معصوم نی ای فرد بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان جهرم گفت: رونق تولید، حفظ اشتغال موجود و حمایت قانونی از واحدهای تولیدی جز برنامه های اولویت دار این کارگروه است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه جهرم افزود: مدیران ادارات بایستی با پرهیز از بخشی نگری و استفاده بهینه از ظرفیت های قانونی نسبت به فراهم آوردن بستر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار به منظور بهبود وضعیت اقتصادی مردم تلاش کنند.

وی استفاده درست و روزآمد از فرصت ها و تهدیدات در شرایط تحریم های ظالمانه و توجه به فعالیت های دانش بنیان را از راهکارهای مناسب تقویت ظرفیت های تولیدی ذکر کرد و اظهار داشت: برای شکوفایی اقتصاد، شناسایی، بکارگیری توان و استعداد نیروی انسانی و توجه به بسترهای قانونی مورد تأکید است.

در این جلسه، تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در حضور معاون فرماندار و مسئولین اجرایی دستگاه های مرتبط شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده ازظرفیت های قانونی برای توسعه اشتغال پایدار در جهرم

ضرورت استفاده ازظرفیت های قانونی برای توسعه اشتغال پایدار در جهرم