مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-18پزشكي

رایزنی هلال احمر ایران با عربستان برای اصلاح دستورالعمل واکسن کرونای حجاج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر به عنوان متولی سلامت و ارائه خدمات درمانی به زائران ایرانی در سرزمین وحی فعالیت می کند، - رییس جمعیت هلال احمر با تاکید برنتایج بسیار موفق واکسن های تولید ایران در کنترل کرونا، گفت: مطالبه ما اصلاح دستورالعمل حج تمتع سال جاری درباره واکسن است و مکاتبات لازم با مقامات انجام شده و ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر به عنوان متولی سلامت و ارائه خدمات درمانی به زائران ایرانی در سرزمین وحی فعالیت می کند، افزود: دغدغه هایی برای زائران ایرانی در خصوص دستورالعمل تزریق واکسن کرونای مورد تایید عربستان ایجاد شده است که در صدد رفع آن هستیم.

وی افزود: عربستان در دستورالعمل حج تمتع امسال، واکسن های ایرانی را لحاظ نکرده که این مسئله با توجه به فرصت محدود تا آغاز حج تمتع نگرانی ها را ایجاد کرد است.

با توجه به نتایج موثر واکسن های ایرانی در کنترل کرونا در ایران، مطالبه ما اصلاح این دستورالعمل است و مکاتبات لازم انجام شده و ادامه دارد.

کولیوند با تاکید بر انجام مکاتبات جداگانه با رییس جمعیت هلال احمر و وزرات بهداشت عربستان، مدیرکل فدراسیون بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی هلال احمر ایران با عربستان برای اصلاح دستورالعمل واکسن کرونای حجاج

رایزنی هلال احمر ایران با عربستان برای اصلاح دستورالعمل واکسن کرونای حجاج