مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-18سياسي

جریان ناهنجاری بی حجابی در مسیر ریشه کردن اسلام قرار گرفته است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز جریان ناهنجاری بی حجابی در مسیر ریشه کردن اسلام قرار گرفته که اساس دین را از بین ببرد.

- به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر چهارشنبه در نخستین همایش تبلیغ جهانی دین در مشهد اظهار کرد: امروز جریان ناهنجاری بی حجابی در مسیر ریشه کردن اسلام قرار گرفته که اساس دین را از بین ببرد و متأسفانه عناصر تبلیغی چنان که باید با این جریان ناهنجاری به خاطر جو حاکم مبارزه نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: در حالی که طبق آیات قرآن باید جوّشکن بود و با جریان ضد دین مروج منکرات شرعی مقابله کرد هر چند همه با ما بد شوند.

وی در ادامه افزود: یک فرد متحجر نمی تواند به صورت بین المللی اسلام را تبلیغ کند و تبلیغ متحجرانه اسلام نه تنها مؤثر نیست بلکه مضر هم هست.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: در تبلیغ بین المللی اگر بخواهیم با معیار انقلابی این رسالت را انجام دهیم به عنوان یک عنصر بی تفاوت و موجودی که به هیچ وجه بنای تقابلی ندارد و تسلیم شرایط و موقعیت هایی است که دشمنان به وجود می آورند نمی شود از اسلام تبلیغ کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه تبلیغ در عرصه بین المللی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، افزود: ایشان این موضوع را از دوران ریاست جمهوری خود پیگیری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان ناهنجاری بی حجابی در مسیر ریشه کردن اسلام قرار گرفته است

جریان ناهنجاری بی حجابی در مسیر ریشه کردن اسلام قرار گرفته است