مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-18اقتصادي

صدور بیش از 12 هزار ضمانت نامه برای شرکتهای دانش بنیان


مدیر دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری کشور از صدور 12980 ضمانت نامه به ارزش 8250 میلیارد تومان برای شرکت های دانش بنیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری، دکتر امیرحسام بهروز، در هفدهمین نشست هم اندیشی مدیران عامل صندوق های کشور با ارائه گزارشی از وضعیت صندوق های پژوهش و فناوری کشور گفت: قدمت صندوق های پژوهش و فناوری در کشور به 20 سال می رسد که 18 صندوق بر اساس برنامه سوم توسعه ایجاد شدند و در حال حاضر نیز 63 صندوق در کشور ثبت و 6 صندوق مصوب شده است.

بهروز با بیان اینکه درگذشته 13 صندوق استانی به عنوان بازوی مالی پارک های علم و فناوری و دانشگاه های استان ها فعالیت داشتند گفت: خوشبختانه با سیاست های اتخاذ شده، در حال حاضر هر استان یک صندوق پژوهش و فناوری مستقل داشته و برنامه بعدی ما ایجاد صندوق های تخصصی در کشور است.

مدیر دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری کشور از این صندوق ها با نام بانک های حوزه علم و فناوری یاد کرد، بانک هایی که نیاز به سپرده گذاری ندارند.

بهروز افزود: صندوق ها تمام فعالیت های یک بانک اعم از ارائه تسهیلات، صدور ضمانت نامه،سرمایه گذاری و مباحث توسعه ای را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 12 هزار ضمانت نامه برای شرکتهای دانش بنیان

صدور بیش از 12 هزار ضمانت نامه برای شرکتهای دانش بنیان