مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-18سياسي

بیش از 200 شهید از شهر قزوین برای آزادسازی خرمشهر جانفشانی کردند


مدیر کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: بیش از 200 شهید در عملیات بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر جانفشانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد امیری مقدم در نشست خبری که صبح چهارشنبه در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن جلسات لشگر 16 زرهی برگزار شد، اظهار کرد: نقش استان قزوین در عملیات بیت المقدس بی بدیل بود، از ارتش لشگر 16 زرهی با فرماندهی امیر لطفی و از سپاه نیز چندین یگان حضور داشتند و بیش از دویست شهید در عملیات بیت المقدس از استان قزوین جان فشانی کردند.

وی افزود: امسال چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی است و شعاری که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای این ایام در نظر گرفته است ما مقاوم هستیم است.

این مسئول در خصوص نتیجه مقاومت بیان کرد: با کمترین هزینه و با نگاه ویژه به پیروزی در عملیات بیت المقدس رسیدیم.

امیری مقدم در خصوص تصرف خرمشهر توسط ارتش بعث عراق تشریح کرد: زمانی که ارتش بعث وارد خرمشهر شد اینگونه بیان می کردند که آمده ایم تا بمانیم و زمانی که در سوم خرداد نیروهای ایرانی خرمشهر را باز پس گرفتند با جمله آمدیم، نبودید پاسخ دادند.

وی بیان کرد: ما در عملیات بیت المقدس از روش نامتقارن و جنگ شبانه استفاده کردیم و به همین علت قالب نیروهای عراقی در خواب بودند و در آن وضعیت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 200 شهید از شهر قزوین برای آزادسازی خرمشهر جانفشانی کردند

بیش از 200 شهید از شهر قزوین برای آزادسازی خرمشهر جانفشانی کردند