مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-18سياسي

مراسم سالروز ارتحال امام خمینی در آذربایجان شرقی برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

- ، تراب محمدی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی گفت: 14 خرداد ماه امسال مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تمامی شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

محمدی افزود: چهاردهم خرداد، سالروز رحلت امام خمینی (ره)، فرصتی مناسب برای تجدید عهد با آرمان های بلند الهی و انسانی رهبر کبیر انقلاب است.

وی ادامه داد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرصتی گرانبها برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اندیشه ها و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و نهادهای فرهنگی باید با بهره گیری از این فرصت نسبت به تبیین و ترویج نهضت متعالی امام خمینی (ره) و مبانی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی اقدام کنند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین، گفت: یکی از موضوعات جهاد تبیین این است که دستاوردهای نظام و انقلاب و واقعیت های جامعه برای نسل جوان گفته شود تا از سیاه نمایی های دشمن به ویژه در حوزه های فرهنگی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سالروز ارتحال امام خمینی در آذربایجان شرقی برگزار می شود

مراسم سالروز ارتحال امام خمینی در آذربایجان شرقی برگزار می شود