مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-18سياسي

سردار سلامی: مادر شهیدان صنیع خانی الگویی برای زنان کشور است


فرمانده کل سپاه طی پیامی ضمن تسلیت درگذشت مادر شهیدان صنیع خانی، اظهار داشت: این مادر مومنه الگویی شکوهمند و سعادت بخش برای نسل های امروز و فردای کشور و موجب سربلندی او در عالم عقبی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی درگذشت مادر شهیدان سیدحسن و سیدمحمد صنیع خانی را تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت بانوی مکرمه و صبار حاجیه خانم میره ای مادر شهیدان گرانقدر سیدحسن و سیدمحمد صنیع خانی موجب تالم و تاثر شد.

  رجا واثق دارم همت فاطمی این مادر مومنه و صالحه در تربیت فرزندانی رشید و مجاهد برای اعتلای اسلام و اهتزاز پرچم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار و ضمن ارائه الگویی شکوهمند و سعادت بخش برای نسل های امروز و فردای کشور به ویژه زنان غیور و فهیم میهن اسلامی، موجب سربلندی او در عالم عقبی خواهد بود.

  این مصیبت جانکاه را به خانواده معظم شهیدان صنیع خانی و سایر وابستگان، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده، رضوان و رحمت واسعه الهی و همجواری با شفیعه محشر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی ها و فرزندان شهیدش و برای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: مادر شهیدان صنیع خانی الگویی برای زنان کشور است

سردار سلامی: مادر شهیدان صنیع خانی الگویی برای زنان کشور است