مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-18اجتماعي

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان تهران منصوب شد


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، طی حکمی مهدی نیک فر را به معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، طی حکمی مهدی نیک فر را به معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعـالی، به عنوان معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم انتصاب آمده است: انتظار است با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست های دولت مردمی و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، حداکثر اهتمام خود را با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق تعلیم و تربیت شش ساحتی دانش آموزان به کارگیرید.

توفیقات روزافزون در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم با عنایت به غنیمت شمردن فرصت ها و لحظات مسئولیت در نظام مقدس اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان تهران منصوب شد

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان تهران منصوب شد