مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-18سياسي

یارانه باید به همه دهک ها پرداخت شود


نائب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دولت برای مردمی سازی یارانه ها، گفت: باید برای تمام دهک ها یارانه پرداخت شود.

- ، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نائب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 28 اردبیهشت ماه) از اقدام شجاعانه دولت سیزدهم برای اصلاح پرداخت یارانه های اساسی قدردانی کرد و گفت: اصلاح یارانه ها یک اقدام ضروری برای اصلاح نظام اقتصادی کشور و تقویت درونی آن است که لازم و ضروری می دانم به 3 نکته اساسی در این زمینه اشاره کنم.

وی تصریح کرد: در پرداخت یارانه ها نخست باید دقت شود جبران افزایش قیمت ها از مسیر یارانه ها به صورتی باشد که اقشار ضعیف و متوسط جامعه عملا از محل دریافت یارانه ها و یا عدم دسترسی به کالاهای اساسی دچار آسیب نشوند؛ اقدامات اصلاحی انجام شده در راستای یارانه ها باید با اقدامات جدی برای بیماری مزمن تورم ترکیب و تکمیل شود؛ ریشه گرانی ها و فشاری که بر سفره مردم وارد می شود در همه سال های گذشته تورم بوده است و ریشه تورم در ناکارآمدی و سوء مدیریت در نظام بانکی و کسری بودجه دولت ها بوده است.

نائب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: خروج از وضعیت موجود نیازمند اقداماتی است؛ از اصلاح نظام پولی و بانکی گرفته تا موارد دیگر باید از طرف دولت مجلس به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه باید به همه دهک ها پرداخت شود

یارانه باید به همه دهک ها پرداخت شود