مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-18سياسي

سردار سلامی با قهرمانان خط شکن دیدار می کند


رییس مرکز اسناد و تحقیقات سپاه گفت: مراسم «قهرمانان خط شکن» با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سوم خردادماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار علی محمد نایینی، رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از برگزاری اولین مراسم تجلیل از فرمانده گردان های رزمی دوران دفاع مقدس با عنوان قهرمانان خط شکن خبر داد و گفت: به دنبال برگزاری موفق چند دوره مراسم یادها و نام ها و تجلیل از فرماندهان و مدیران ارشد دفاع مقدس که در تاریخ شفاهی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اهتمام ویژه ­ای داشتند، قرار بر این شد در چهلمین سالگرد فتح خرمشهر و عملیات پیروزمند بیت المقدس، از فرمانده گردان هایی که اقدام به روایت تاریخ شفاهی کرده اند، تجلیل به عمل آید.

وی افزود: حدود 2 هزار فرمانده گردان در دوران دفاع مقدس داشته ایم که همگی شناسایی شده اند و از سال 1399 تاکنون مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس موفق شده تاریخ شفاهی 350 فرمانده گردان را انجام دهد.

با توجه به وظیفه مهم مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در تاریخ نگاری مستند و مستدل جنگ، قرار است به مرور زمان و در فرصت­های آتی، تاریخ شفاهی تمامی فرمانده گردان ها گرفته شود و امیدوار هستیم این مراسم هر سال برگزار و در سال های بعد از سایر فرمانده گردان ها نیز تجلیل شود و همانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی با قهرمانان خط شکن دیدار می کند

سردار سلامی با قهرمانان خط شکن دیدار می کند