مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-05-18سياسي

زاکانی: وضعیت اتوبوسرانی تهران، عادی است


وی در مورد اینکه آیا رانندگانی بازداشت شده اند؟ گفت: این موضوع را دستگاه های امنیتی باید پاسخ دهند، اما افرادی بودند که این جریان را ساماندهی می کردند.

- نارضایتی مربوط به 300 نفر از رانندگان بود.

شهردار تهران اعلام کرد که نارضایتی های اخیر مربوط به 300 نفر از رانندگان خطوط اتوبوسرانی بود که از دیروز در حال ارائه خدمت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی صبح امروز - چهارشنبه- در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در مورد مشکلات موجود در خصوص مترو و بی آر تی گفت: پله های برقی 500 تا بود که فرسودگی داشت و آن را تعطیل کردیم تا بتوانیم ایمنی را به وجود آوریم و آن را تعمیر کردیم.

وی افزود: همچنین کمبود واگن و فرسودگی داریم و نسبت به توسعه خطوط و افزایش ناوگان در حال انجام اقداماتی هستیم و قراردادهای داخلی و خارجی در این زمینه منعقد شده و زمان بر است و کوتاه مدت نیست.

شهردار تهران در خصوص اتوبوسرانی نیز گفت: دو هزار و 250 دستگاه اتوبوس نیز تحویل گرفتیم که بخشی فرسوده بود و امسال در برنامه خود 3 هزار و 250 دستگاه در حال آماده سازی و خرید داریم.

زاکانی در خصوص اعتراضات اخیر برخی از رانندگان اتوبوس گفت: مشکل اخیری که پیش آمد به مصوبه ای که ناظر به قانون شورای عالی کار بود، بر می گشت که قانون، نقض ضمنی شده بود و این شائبه را ایجاد کرده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: وضعیت اتوبوسرانی تهران، عادی است

زاکانی: وضعیت اتوبوسرانی تهران، عادی است