مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-18اقتصادي

شرایط تأسیس مؤسسات اعزام دانشجو به خارج اعلام شد


اداره کل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم در اطلاعیه ای شرایط تأسیس مؤسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور را اعلام کرد، براساس این اطلاعیه متقاضیان تاپایان سال برای ثبت درخواست، - فرصت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا پایان سال جاری فعال است و متقاضیان واجد شرایط می توانند ضمن توجه به نکات ذیل درخواست های خود را در سامانه مذکور ثبت نموده و از این طریق مراحل کار را پیگیری کنند: 1- ثبت نام در سامانه سجاد و دریافت کد پیگیری 2-ورود به منوی خدمات – اداره کل بورس – درخواست صدور مجوز و دریافت کد پیگیری 3- به درخواست های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

4- مسئولیت صحت اطلاعات ارائه شده با متقاضی بوده و در صورت ارائه اطلاعات غیرواقعی و نادرست در هر مرحله از فرآیند ثبت نام، از ادامه آن ممانعت بعمل خواهد آمد.

شرایط متقاضی برای صدور مجوز تأسیس و فعالیت مؤسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور 1- شرایط عمومی: 1-1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران 1-2- حسن شهرت 1-3- عدم وجود سو پیشینه کیفری موثر 1-4- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت از آن برای متقاضیان ذکور 1-5- عدم اعتیاد به مواد مخدر با تأیید مراجع ذی صلاح 1-6- داشتن حداقل سی (30) سال سن 1-7- تاهل 2- شرایط اختصاصی: 2-1- داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی یا معادل آن 2-2- دارا بودن توانایی لازم برای انجام وظایف و امور مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تأسیس مؤسسات اعزام دانشجو به خارج اعلام شد

شرایط تأسیس مؤسسات اعزام دانشجو به خارج اعلام شد