مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-18بين الملل

رسوایی پشت رسوایی؛ بازداشت نماینده حزب حاکم انگلیس به ظن تجاوز


قانونگذار هم حزبی نخست وزیر انگلیس در پارلمان این کشور، به اتهام تجاوز جنسی بازداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت کمتر از 17 روز از استعفای عضو ارشد حزب محافظه کار انگلیس در پارلمان این کشور به دلیلی رسوایی تماشای فیلم مستهجن، بازداشت یک نماینده دیگر این حزب در پارلمان به اتهام تجاوز جنسی خبرساز شده است.

بنا بر گزارش رسانه های انگلیسی، یک مرد میانسال عضو حزب محافظه کار انگلیس در پارلمان به اتهام تجاوز جنسی بازداشت و از ورود به مجلس عوام این کشور منع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه گاردین ، این هم حزبی بوریس جانسون نخست وزیر و رهبر حزب حاکم محافظه کار انگلیس با اتهام هایی از قبیل تجاوز ناشایست، آزار جنسی، تجاوز جنسی، سوء استفاده از موقعیت اعتماد و سوء رفتار مواجه است.

این رسانه مطرح انگلیسی نوشت: حزب بوریس جانسون با رسوایی تازه ای درگیر شد چرا که مشخص شد یک نماینده محافظه کار روز دوشنبه (هفته جاری) به ظن جرایم جنسی جدی از جمله تجاوز جنسی دستگیر شده است .

پلیس متروپولیتن دستگیری یک مرد در روز دوشنبه به این اتهام ها را پس از یک تحقیق دو ساله بدون اشاره به نام او تایید کرد و خبر داد، این جرایم بین سال های 2002 و 2009 انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی پشت رسوایی؛ بازداشت نماینده حزب حاکم انگلیس به ظن تجاوز

رسوایی پشت رسوایی؛ بازداشت نماینده حزب حاکم انگلیس به ظن تجاوز