مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-18سياسي

کوری و کچلی نتیجه تزریق غیر مجاز ژل و بوتاکس در مسجدسلیمان


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: انجام مداخلات و اقدامات پزشکی در حیطه مداخلات مجاز آرایشگاه ها نیست و با متخلفان به جد برخورد خواهد شد.

- رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: اعلام این خبر افزود: متأسفانه مشاهده شده است مداخلات پزشکی در آرایشگاه های زنانه و انجام اقداماتی مانند تزریق چربی، ژل، بوتاکس و … که در حیطه مداخلات مجاز آرایشگاه ها نیست و این امر منجر به افزایش عوارضی برای مراجعه کنندگان شده است به همین دلیل لازم است نظارت مستمر بر عملکرد واحدهای صنفی تحت پوشش انجام شود.

دادستان مسجدسلیمان با بیان این که متأسفانه موارد مختلفی به این دادستانی گزارش شده است که در یک مورد منجر به کوری و کچلی یکی از مراجعه کنندگان که در یکی از آرایشگاه های زنانه در مسجدسلیمان اقدام به تزریق ژل کرده بود شد.

بن سعید با بیان اینکه قطعاً با این آرایشگر متخلف برخورد قانونی و برای وی پرونده کیفری تشکیل خواهد شد گفت: بر اساس قانون ورود به اقدامات پزشکی و درمانی از سوی هر فرد یا نهادی بدون کسب مجوز از سوی وزارت بهداشت و درمان جرم محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوری و کچلی نتیجه تزریق غیر مجاز ژل و بوتاکس در مسجدسلیمان

کوری و کچلی نتیجه تزریق غیر مجاز ژل و بوتاکس در مسجدسلیمان