مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-18اقتصادي

5 هزار میلیارد تومان پروژه در شیراز آماده انتقال به سرمایه گذار


رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر شیراز گفت: بیش از 15 پروژه ناتمام شهر شیراز با ارزش تقریبی 5 هزار میلیارد تومان آماده سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار است.

- ، محمدحسن اسدی ظهر چهارشنبه در نخستین همایش ملی توسعه سرمایه گذاری شیراز بیان کرد: بر اساس لایحه بودجه سال 1401 شهرداری شیراز مکلف است به همان اندازه بودجه نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کند.

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز افزود: در راستای اجرای برنامه های توسعه محور در کلان شهر شیراز نمایندگان مردم شیراز در شورای شهر و شهرداری شیراز از سرمایه گذاران انتظار دارند تا به استان فارس آمده و زمینه سرمایه گذاری را در این کلان شهر مهم کشور فراهم کنند لازم به ذکر است که ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اقدام پسندیده ای است اما آیا توانسته ایم چالش های پیش روی سرمایه گذاران را نیز برطرف کنیم؟.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا یادآور شد: یکی از ایرادات اساسی که به شهرداری شیراز وارد است موضوع عملکرد سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی است این در حالی است که در تمامی شهرداری های دنیا این سازمان به صورت مستقل نسبت به آنجا فعالیت های مستمر در جهت توسعه می کند لازم به یاد اوری است که توسعه شهری بالاترین خواسته مردم و انجام خدمات شهری وظیفه ای است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار میلیارد تومان پروژه در شیراز آماده انتقال به سرمایه گذار

5 هزار میلیارد تومان پروژه در شیراز آماده انتقال به سرمایه گذار