مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-18سياسي

مصوبه جذب 50 درصدی نیروی بومی بوشهر در صنایع پارس جنوبی اجرا شود


نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر رعایت قانون جذب 50 درصدی نیروهای بومی در پروژه های پارس جنوبی گفت: انتظار می رود در این زمینه نظارت ویژه انجام شود.

- ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی بهره مندی مردم استان بوشهر از این ظرفیت ها را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در کنار صنعت پارس جنوبی که آبرو نظام جمهوری اسلامی است باید با برنامه ریزی زمینه بهره مندی مردم استان از تولیدات و خدمات از این صنایع فراهم شود.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر رعایت قانون جذب 50 درصدی نیروهای بومی در پروژه های پارس جنوبی تصریح کرد: انتظار می رود در این زمینه نظارت ویژه شود زیرا این مهم از دغدغه های به حق مردم استان بوشهر است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند بومی در پست های مدیریتی پارس جنوبی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مدیران خوشنام ما در جامعه مدیرانی هستند که در کنار آنها همواره نیروهای کاردان پرورش یافته اند و چه بهتر که این پرورش یافتگان از نیروهای متعهد و متخصص بومی باشند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه توجه به مسئولیت های اجتماعی صنایع و تأسیسات پارس جنوبی یک ضرورت است بیان کرد: امیدوارم پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه جذب 50 درصدی نیروی بومی بوشهر در صنایع پارس جنوبی اجرا شود

مصوبه جذب 50 درصدی نیروی بومی بوشهر در صنایع پارس جنوبی اجرا شود