مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-18اقتصادي

تبدیل قصر ابونصر به مینیاتور 50 هکتاری ایران


تبدیل قصر ابونصر به مینیاتوری 50 هکتاری ایران یکی از برنامه های سرمایه محور است تا بتوان از این طریق زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان فارس را تسهیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدهادی ایمانیه ظهر چهارشنبه در نخستین همایش ملی توسعه سرمایه گذاری در شیراز بیان کرد: مردم نقش ویژه ای در تصمیم گیری مدیران داشته و این افراد می توانند شرایطی را در جامعه پدیدار کنند که آبادانی در جامعه نمود داشته باشد لازم به ذکر است که دولت نیز باید نقش تسهیلگری را ایفا کرده تا بتوان با حمایت از سرمایه گذاران عاملی برای توسعه بود به گفته عالی ترین مقام دولت در استان فارس، استاندار فارس شخصاً نسبت به بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران اقدام می کند تاکنون بیش از 81 درصد از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان فارس اجرایی و عملیاتی شده است.

ایمانیه با اشاره به ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در استان فارس در ادامه تصریح کرد: اگر سرمایه گذاران در استان فارس دارای مشکلات زیر ساختی باشند ظرف 24 ساعت با سرمایه گذاران دیدار و برای حل مشکل ورود می کنم و دستگاه قضایی نیز همکاری خوبی برای حل مشکلات سرمایه گذاران داشته است.

این مقام مسئول در خصوص ویژگی های استان فارس در زمینه گردشگری سلامت نیز خاطرنشان کرد: بیماران زیادی از کشورهای حاشیه خلیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل قصر ابونصر به مینیاتور 50 هکتاری ایران

تبدیل قصر ابونصر به مینیاتور 50 هکتاری ایران