مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-18سياسي

استاندار قم: شاخص های گزینش کارکنان دولت نیازمند بازنگری است


استاندار قم بر ضرورت بازنگری در شاخص های گزینش کارکنان دولت و استخدام افراد باتقوا، توانمند و مردمی درراستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در همایش آموزشی اعضاء هسته های گزینش هیئت مرکزی وزارت کشور که روز چهارشنبه در سالن همایش مجموعه ی برگزار شد، تحول در نیروی انسانی شاغل در دولت را منشاء پیشرفت و تاثیرگذار در رضایتمندی مردم دانست و گفت: تجهیزات و امکانات سازمان ها نقش مکمل را ایفا می کنند.

استاندار قم بیان کرد: اگرچه توانمندسازی در حین خدمت به واسطه ی شیوه ی مدیریت اثربخش است، اما بستر و مبنای بکارگیری و گزینش افراد متعهد و توانمند از اهمیت ویژه برخوردار است.

شاهچراغی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با گزینش گفت: انتخاب افراد باتقوا، توانمند و مردمی برای تحقق اهداف انقلاب از وظایف گزینش دستگاه های دولتی است.

وی ارزش گذاری ها برای انتخاب افراد از جمله مدرک تحصیلی، شرایط سنی و سلامت جسمی  را عموما کمی دانست و تصریح کرد: بایستی شاخص هایی همچون صلاحیت و تخصص، ارزش مدار بودن، و انقلابی بودن افراد گزینش شونده مورد توجه قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: شاخص های گزینش کارکنان دولت نیازمند بازنگری است

استاندار قم: شاخص های گزینش کارکنان دولت نیازمند بازنگری است