مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-18سياسي

نوبخت: کشور برای توسعه نیاز به اصلاح نظام پرداخت یارانه داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت  پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری ساری، به مدیرانی که در جلسه شورای اداری بدون اطلاع قبلی حضور پیدا نکردند، تذکر دارد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت برای اصلاح نظام پرداخت یارانه ها در کشور، گفت: دشمن تحرکات زیادی برای جلوگیری از این هدف بلند در دستور کار خویش قرار داد و مردم هوشیار ضمن اعتقاد به دولت جلوی تحرکات دشمن را می گیرند.

فرماندار ساری افزود: دولت سیزدهم با درایت این اقدام را شروع کرده که برای موفقیت نیاز به همدلی، وحدت همه ارگان ها و نهادها دارد.

وی خاطر نشان کرد: همراهی مردم شهرستان ساری در این زمینه قابل تقدیر است و در بسیاری از موارد مردم جلوتر از مسؤولان هستند.

نوبخت ادامه داد: دولت سیزدهم با شجاعت و تبعیت بی چون چرا از ولایت این کار را شروع کرده و مدیران استانی به تاسی این شجاعت این کار را در پیش گرفته اند.

وی ادامه داد: جامعه ایرانی در حال تحول در حوزه های مختلف است از بیانیه گام دوم انقلاب و دهه پنجمی که در آن حضور داریم، رییس جمهور همه منویات و دستورالعمل ها را آرام آرام شروع کرده اما باید صبور باشیم و با کار شبانه روزی نتیجه مناسبی از هدفمندی یارانه ها دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: کشور برای توسعه نیاز به اصلاح نظام پرداخت یارانه داشت

نوبخت: کشور برای توسعه نیاز به اصلاح نظام پرداخت یارانه داشت