مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-18سياسي

دادگاه تجدیدنظر باند جعل اسناد رسمی در تهران و البرز برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به برگزاری دادگاه تجدیدنظر پرونده شبکه جعل اسناد رسمی و تصاحب املاک در استان های البرز و تهران، گفت: رای بدوی این پرونده در اوایل اردیبهشت ماه امسال از سوی شعبه 107 دادگاه کیفری دو کرج صادر شد که با توجه به اعتراض محکومین به احکام بدوی، رسیدگی به آن در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان البرز برگزار شد.

وی یادآور شد: این پرونده همانطور که پیشتر گفته شده مربوط به یک شبکه جعل اسناد رسمی است که در استان های تهران و البرز فعالیت کرده و املاک و زمین های متروک یا رها شده را شناسایی می کردند.

رییس کل دادگستری استان البرز درباره نحوه اقدامات این شبکه جعل اسناد، بیان کرد: این باند، زمین های رها شده را با کمک مشاورین املاک و دوستانی که داشتند، شناسایی و از طریق رابطین خود در اداره ثبت اسناد و املاک، پلاک ثبتی و مشخصات زمین ها را اخذ کرده و سپس از طریق سردفتران اسناد رسمی، بر روی سند وکالت جعلی، سند وکالت جدیدی تنظیم می کردند و با استفاده از آن نقل و انتقال انجام می دادند.

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه اعضای این گروه جعل سند، عمدتا روی زمین هایی دست می گذاشتند که مالکین آنها خارج از کشور بودند و یا به لحاظ مشکلاتی که داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه تجدیدنظر باند جعل اسناد رسمی در تهران و البرز برگزار شد

دادگاه تجدیدنظر باند جعل اسناد رسمی در تهران و البرز برگزار شد