مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-18سياسي

اصلاح دستورالعمل «سندباکس» برای تسهیل فعالیت کسب وکارهای نوآورانه


معاون مرکز ملی فضای مجازی از اصلاح و بازنگری دستور العمل ایجاد مدیریت یکپارچه محیط های آزمون تنظیم گری کسب و کارهای نوآورانه در فضای مجازی (سندباکس) خبر داد.

- به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، سیدهادی سجادی معاون تنظیم مقررات و اقتصادی مرکز ملی فضای مجازی هدف از اصلاح و بازنگری دستورالعمل ایجاد مدیریت یکپارچه محیط های آزمون تنظیم گری کسب و کارهای نوآورانه در فضای مجازی (سندباکس) را در راستای تسهیل مقررات حوزه های جدید فناوری در اجرای طرح ها و ایده ها در کشور، عنوان کرد.

وی با اشاره به مصوبه جلسه 88 کمیسیون عالی تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی در خصوص دستور العمل ایجاد مدیریت یکپارچه محیط های آزمون تنظیم گری کسب و کارهای نوآورانه در فضای مجازی (سندباکس) گفت: کمیسیون عالی تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی نسبت به اصلاح و آسیب شناسی این طرح با توجه به چالش های اجرایی آن، با هدف تسهیل توسعه کسب و کارها و ایده هایی که در کشور مقررات و سازوکارهای مشخص برای مجوزدهی و حمایت نداشتند، اقدام کرده است.

معاون مرکز ملی فضای مجازی افزود: وزارت اقتصادی و امور دارایی در این جلسه پیشنهاداتی را برای بازنگری در فرآیندهای داخلی کارگروه مربوطه که در آن وزارتخانه مستقر است، ارائه کرده که مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا ماده واحده ای برای تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح دستورالعمل «سندباکس» برای تسهیل فعالیت کسب وکارهای نوآورانه

اصلاح دستورالعمل «سندباکس» برای تسهیل فعالیت کسب وکارهای نوآورانه