مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-18سياسي

اولین نشست فرمانده کل سپاه با «قهرمانان خط شکن» برگزار می شود


رییس مرکز اسناد و تحقیقات سپاه از برگزاری نشست فرمانده کل سپاه با 350 فرمانده گردان های رزمی دفاع مقدس در در سوم خرداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار علی محمّد نایینی رییس مرکز اسناد و تحقیقات سپاه اظهار کرد: اولین مراسم تجلیل از فرمانده گردان های رزمی دوران دفاع مقدس که در برنامه های یاد ها و نام ها و تاریخ شفاهی این مرکز اهتمام ویژه ای داشتند، با عنوان قهرمانان خط شکن با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در سوم خردادماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود و در سطح سپاه های استانی کشور به طور زنده پخش خواهد شد.

سردار نایینی با تاکید بر اینکه نقش اصلی در عملیات ها اعم از آفندی و پدافندی بر عهده گردان ها بود افزود: جزییات حوادث و اتفاقات جنگ که تبیین آن ها بار ها مورد تأکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بوده است و تاریخ جنگ و دفاع مقدس را رقم می زندحماسه ها، مقاومت ها، ایثارها، شهادت ها و پیروزی هایی بوده که در گردان ها رخ داده است.

وی افزود: 2 هزار فرمانده گردان در دوران دفاع مقدس شناسایی شده اند و از سال 1399 تاکنون تاریخ شفاهی 350 فرمانده گردان برگزار شده است و با توجه به وظیفه مهم مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در تاریخ نگاری مستند و مستدل جنگ، به مرور، تاریخ شفاهی تمامی فرمانده گردان ها جمع آوری و در سال های بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست فرمانده کل سپاه با «قهرمانان خط شکن» برگزار می شود

اولین نشست فرمانده کل سپاه با «قهرمانان خط شکن» برگزار می شود