مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-18اجتماعي

کیفیت بخشی به مدارس از برنامه های دولت سیزدهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، احمد محمودزاده، رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در همایش تقدیر از همکاران مدارس آموزش از راه دور در مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: در تاریخ آموزش و پرورش مردم، خیران، واقفان، سازمان های مردم نهاد، نهادهای انقلابی و مذهبی در قالب های مختلف از ایام دور در کنار تعلیم و تربیت رسمی کشور بودند و مشارکت جدی در این حوزه داشتند.

وی ادامه داد: مشارکت در تمام حوزه های آموزش و پرورش بالا بوده است، به نوعی که در خیلی از استان رنج اعتبارات مدرسه سازی توسط خیران از دولتی نیز بیشتر بوده است که در حال حاضر میانگین کشوری بالای 50 درصد  از آن خیران است.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش افزود: در حوزه مدرسه داری، همکاری و مشارکت خیران، معلمان و مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر این بوده است که هیچ دانش آموزی به دلیل کمبود امکانات از آموزش و پرورش بازنمانند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم نیز سعی بر این است که از این ظرفیت بیشترین بهره مندی را داشته باشیم، گفت: کیفیت بخشی به مدارس دولتی و اجرایی کردن سند تحول بنیادین که تمام ارکان آموزش و پرورش در این سند تحت پوشش قرار گرفته از برنامه های دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت بخشی به مدارس از برنامه های دولت سیزدهم است

کیفیت بخشی به مدارس از برنامه های دولت سیزدهم است