مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-18سياسي

آفرینش ارتباطات مثبت هنر روابط عمومی است


امروزه روابط عمومی ها باید کوششی هوشمندانه و ماهرانه برای بهره گیری از روش های تبلیغ، تشویق، ترغیب و اقناع با استفاده از وسایل و ابزارهای ارتباطی جدید برای حفظ رسالت خود یعنی آگاهی رساندن به جامعه مخاطبان خود و همچنین دریافت بازخوردها از عملکرد سازمان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حامد آزادی مدیر روابط عمومی فرمانداری رودان در یادداشتی به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات با تشریح رسالت روابط عمومی ها در آگاه سازی و آفرینش ارتباطات پرداخته و نوشت است: فلسفه روابط عمومی مردم داری و شنیدن صدای مردم است و نه بلندگو بودن و فریاد زدن بر سر مردم، مردم ولی نعمت سازمان ها هستند.

روابط عمومی در عین حال هنر است یعنی در یک روابط عمومی حقیقی کارها ابتکاری است و در واقع آنها همیشه باید بدنبال راه های تازه برای اثر گذاری باشند.

هدف روابط عمومی نه تولید شهرت است نه نفوذ بر افکار عمومی و نه ترغیب به خرید محصول، هدف روابط عمومی ایجاد، حفظ و توسعه تفاهم است.

واقعیت این است که آنچه هدف یک روابط عمومی کارآمد است، صرفا برقراری ارتباط نیست بلکه تولید و باز تولید احساسات مثبت و ارتباطات مثبت بین دو گروه سازمان و مخاطبان است؛ ارتباطی که ریشه در شفافیت و صداقت دارد، با گوش کردن به دیگری باعث درک او می شود و برنده - برنده فکر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفرینش ارتباطات مثبت هنر روابط عمومی است

آفرینش ارتباطات مثبت هنر روابط عمومی است