مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-18سياسي

وزارت دفاع در تنظیم بازار کشور نقش اساسی ایجاد کرده است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه پس از حذف ارز ترجیحی وزارت دفاع در تنظیم بازار کشور نقش اساسی ایجاد کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور صبح امروز در دیدار با آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تولید اقتدار کار اصلی مجموعه وزارت دفاع است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امروز توانمندی کشور ما در بخش های مختلف به ویژه دفاعی به نسبت قبل از انقلاب افزایش یافته به طوریکه دشمن نگران است مبادا ایران اسلامی به کشورهای مقابل آنها تسلیحات تزریق کند.

این مسؤول ادامه داد: یکی از عوامل مهم اقتدار، پیشرفت های اقتصادی است که در این زمینه نیز وزارت دفاع اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی گفت: وزارت دفاع علاوه بر این اینکه در تامین اقتدار نظامی پیشگام است، در حوزه اقتصادی نیز برای اقتدار کشور تلاش می کند.

حجت الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه وزارت دفاع هلدینگ های بزرگ اقتصادی در سطح کشور دارد، گفت: در سیستان و بلوچستان سازمان تامین اجتماعی و اتکا را ساماندهی کردیم، که تامین اجتماعی نیروهای سپاه، ارتش و مجموعه های وزارت دفاع را پوشش رفاهی می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع در تنظیم بازار کشور نقش اساسی ایجاد کرده است

وزارت دفاع در تنظیم بازار کشور نقش اساسی ایجاد کرده است