مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-18سياسي

حمایت شهرداری از تشکل های مردمی در حوزه فرزندآوری و جمعیت


مدیرکل سلامت شهرداری تهران با تاکید بر لزوم تغییرات باورها و انگاره های فرزندآوری در جامعه امروز ایران، از حمایت تمام قد شهرداری تهران از کنشگران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین گردهمایی بانوان کنشگر عرصه جمعیت و فرزندآوری شهر تهران به مناسبت هفته جمعیت و با عنوان فرزندان، سرمایه های زندگی با حضور مسئولان حوزه شهری و بیش از 200 بانوی فعال این حوزه در سالن ایوان شمس به همت اداره کل سلامت شهرداری تهران برگزار شد.

حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران با تاکید بر لزوم تغییرات باورها و انگاره های فرزندآوری در جامعه امروز ایران، از حمایت تمام قد شهرداری تهران از کنشگران، تشکل های مردمی و فعالیت های حوزه فرزندآوری و جمعیت خبر داد.

 وی با اشاره به تاکید رهبر معظم مدظله انقلاب مبنی در توجه به مسئله افزایش جمعیت و جلوگیری از پیری کشور، گفت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب، مسئله فرزندآوری و مسئله نسل بسیار مهم است؛ همانگونه هم که مستحضرید، متاسفانه بر اساس اذعان خبرگان و کارشناسان حوزه جمعیت، کشور  عزیز ما از مرحله بحران جمعیتی عبور کرده و در آستانه فاجعه جمعیتی قرار گرفته است.

نظر به وضعیت بحرانی جمعیت کشور و در راستای اجرای سیاست های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصویب و ابلاغ شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شهرداری از تشکل های مردمی در حوزه فرزندآوری و جمعیت

حمایت شهرداری از تشکل های مردمی در حوزه فرزندآوری و جمعیت