مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-18سياسي

بررسی جوانب تطهیر پهلوی در نمایشگاه کتاب


جایزه ادبی «شهید سیدعلی اندرزگو» با موضوع روایت تاریخ معاصر و دوران پهلوی پدر و پسر، به همت «مجمع ناشران انقلاب اسلامی» هر دو سال یک بار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو با موضوع روایت تاریخ معاصر و دوران پهلوی پدر و پسر، به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی هر دو سال یک بار برگزار می شود.

در ورودی غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب، دو پوستر از دو دوره جایزه  ادبی شهید اندرزگو به چشم می خورد که توسط نویسندگان و  فعالان حوزه کتاب، وزیر ارشاد، داوران جایزه و برندگان این دوره ها امضاء شده است.

به گفته مهدی سلیمانی مسئول مرکز ارتباطات و تشکیلات مجمع ناشران انقلاب اسلامی، ایده جایزه شهید اندرزگو که هر دو سال یک بار توسط مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می شود براساس یک نیاز و خلأشناسی شکل گرفته است.

در چند سالی که پشت سر گذاشتیم، تولید روایت در حوزه پهلوی و تاریخ انقلاب بسیار کم بوده و داستان و رمان قابل توجهی نیز برای بزرگسالان و کودکان نداشته ایم.

سلیمانی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر هشدار در خصوص تطهیر چهره پهلوی، و بیانات معظم له در دی ماه 93، مجمع را متولی این امر معرفی کرد و انجام یک ونیم تا دو سال کارهای پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی جوانب تطهیر پهلوی در نمایشگاه کتاب

بررسی جوانب تطهیر پهلوی در نمایشگاه کتاب