مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-18سياسي

واکاوی موانع ساخت 4 میلیون مسکن/ بانیان وضع موجود چطور سدی مقابل نهضت ملی شدند


ابلاغ نشدن مصوبات جلسه شورای عالی مسکن، مشکلات قراردادی، آورده اولیه سنگین، تامین نامناسب زمین و ناتوانی در اخذ تسهیلات بخشی از ضرباتی است که بانیان وضع موجود و عوامل ناکارآمد برجای مانده از دولت قبل به طرح نهضت ملی مسکن وارد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روز گذشته رییس جمهور در سومین جلسه شورای عالی مسکن به یک نکته مهم پیرامون نهضت ملی مسکن و وعده ساخت یک میلیون مسکن در یک سال اشاره کرد و گفت: کسانی باید مسئول عمل به این وعده شوند که از روحیه انقلابی و جهادی برخوردار باشند؛ کسانی که به هر دلیل نمی توانند یا خدای ناکرده نمی خواهند این برنامه عملیاتی شود، قطعا برای اجرای این برنامه مضر بوده و باید کنار گذاشته شوند.

  پس از اظهارات رییس جمهور، ذهن ها به سمت این رفت که مخاطب صحبت های آیت الله رییسی چه کسی است؟ اما نکته مهم آن است که چه عملکردی در وزارت راه و شهرسازی اتفاق افتاده است که رییس ‍جمهور آن عمل را مضر تلقی کرده و خواستار برکناری عوامل دست اندرکار آن شده است.

بر همین اساس در این گزارش قصد داریم، عملکرد کلی وزارت راه و شهرسازی در حوزه ساخت یک میلیون مسکن را بررسی کنیم و محورهایی که زمینه زمین گیری نهضت ملی مسکن را مهیا کرده را مرور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی موانع ساخت 4 میلیون مسکن/ بانیان وضع موجود چطور سدی مقابل نهضت ملی شدند

واکاوی موانع ساخت 4 میلیون مسکن/ بانیان وضع موجود چطور سدی مقابل نهضت ملی شدند