مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-18بين الملل

وبگاه آمریکایی: زیردریایی حرفه ای کلاس کیلو ایران «قاتل» است


یک وبگاه آمریکایی در توصیف زیردریایی های کلاس کیلو ایران نوشت که این زیردریایی ها بزرگ ترین و حرفه ای ترین زیردریایی های بی صدا در نیروی دریایی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه آمریکایی 1945 در گزارشی به توانمندی ایران در زمینه فناوری زیردریایی اشاره کرد و نوشت که زیردریایی های کلاس کیلو ساخت روسیه ایران بعنوان اولین خط دفاعی جمهوری اسلامی در امتداد ساحل ایران محسوب می شود.

طبق این گزارش، این زیردریایی های کلاس کیلو دیزلی-برقی سه هزار تُنی، بزرگ ترین و حرفه ای ترین زیردریایی های نیروی دریایی ایران است که در حال حاضر در بندر عباس در تنگه هرمز مستقر شده است و دست کم دو زیردریایی کیلو در هر لحظه آماده بهره برداری است.

بر اساس این گزارش، ناوگان زیردریایی ایران از 26 شناور مختلف تشکیل شده است، اما این سه زیردریایی کلاس کیلو به عنوان مدافعان زیردریایی مورد علاقه نیروی دریایی ایران برجسته است.

این وبگاه آمریکایی در گزارش خود در خصوص زیردریایی های کلاس کیلو نوشت، زیردریایی های کلاس کیلو اوایل دهه 1980 در جماهیر شوروی به خدمت درآمد و در اصل برای جنگ ضدسطح (aSuW) در آب های ساحلی طراحی شده بود و این زیردریایی قابلیت کشف زیردریایی دشمن در برد سه تا چهار برابر بیشتر از چیزی را دارد که خودش قابل شناسایی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبگاه آمریکایی: زیردریایی حرفه ای کلاس کیلو ایران «قاتل» است

وبگاه آمریکایی: زیردریایی حرفه ای کلاس کیلو ایران «قاتل» است