مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-18سياسي

نقش مهم فعالیت های مردمی در جریان سازی های فرهنگی و اجتماعی


مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: فعالیت سازمان طی این مدت با اعتقاد و باور بر اراده و حرکت های جمعی، نقش بانوان، برجسته سازی فعالیت های مردمی و معرفی آنها به عنوان متصدیان اصلی برنامه ها و تا حد امکان عدم استفاده از آرم سازمان تبلیغات پیش رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز آیین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات استان قزوین با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام محمد جواد زهرایی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: فعالیت سازمان طی این مدت با اعتقاد و باور بر اراده و حرکت های جمعی، نقش بانوان، برجسته سازی فعالیت های مردمی و معرفی آنها به عنوان متصدیان اصلی برنامه ها و تا حد امکان عدم استفاده از آرم سازمان تبلیغات پیش رفت.

وی افزود: باورهای عمیق ما نسبت به این موضوعات در راستای حرکت به سوی تحول و تحقق آن بود و بر این اساس نیز معتقدیم باید با بهره گیری از تدابیر خلاقانه پیش می رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم فعالیت های مردمی در جریان سازی های فرهنگی و اجتماعی

نقش مهم فعالیت های مردمی در جریان سازی های فرهنگی و اجتماعی