مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-18اجتماعي

حمایت بنیاد برکت از 60 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل


مدیرعامل بنیاد برکت از حمایت این بنیاد از دانش آموزان بازمانده از تحصیل خبر داد و گفت: امکان ادامه تحصیل برای 60 هزار دانش آموز فراهم شده است.

- ، محمد ترکمانه خاطرنشان کرد: بنیاد برکت برای بازگشت به تحصیل دانش آموزان مناطق دورافتاده و صعب العبور در استان هایی مانند سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی که به علت مشکلاتی مانند فقدان یا دوری مدرسه، معضل تردد، نبود وسیله رفت و آمد، کمبود امکانات و فقر معیشتی مجبور به ترک تحصیل شده اند اقدامات متنوع و متعددی همچون ساخت مدرسه، احداث خوابگاه شبانه روزی، تأمین وسیله نقلیه و اهدای کتاب و وسایل کمک آموزشی را عملیاتی کرده است.

وی در تشریح جزییات این اقدامات اظهار داشت: بنیاد برکت اقدام به ساخت و تکمیل 140 مدرسه در مناطق صعب العبور کشور کرده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، 6 هزار و 300 دانش آموز از خدمات آموزشی این مدارس بهره مند می شوند.

ترکمانه ادامه داد: بنیاد همچنین 19 خوابگاه شبانه روزی را با ظرفیت 2 هزار و 150 دانش آموز در مناطق روستایی و صعب العبور کشور احداث و تکمیل کرده و در اختیار دانش آموزان این مناطق قرار داده است.

وی با تاکید بر رفع مشکل تردد دانش آموزان در مناطق صعب العبور گفت: بنیاد برای تسهیل در رفت وآمد دانش آموزان به مدارس اقدام به خریداری و تحویل 19 دستگاه خودرو ون (مینی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد برکت از 60 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل

حمایت بنیاد برکت از 60 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل