مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-18پزشكي

کشف کارگاه زیرزمینی تولید لواشک در کرمانشاه


مدیر نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از کشف کارگاه زیرزمینی تولید لواشک در این شهر خبر داد.

- شهریال مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو  با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: با دریافت گزارش های مردمی بازرسان با همراهی نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی مجوز ورود به منزل مسکونی تولید غیرمجاز لواشک را کسب کردند.

وی افزود: راه پله های زیرزمینی که در آن بسته بندی لواشک ها در شرایط کاملاً غیر بهداشتی و استفاده از برچسب تقلبی انجام می گرفت، کشف شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: بیش از 200 کیلو لواشک غیربهداشتی در این بازرسی توقیف و پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی اضافه کرد : از همه شهروندان خواهشمندیم در در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه واحد های تولیدی زیر زمینی و بدون مجوز در سطح استان نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازآن از طریق تماس با شماره تلفن شکایات 08337106232 معاونت غذا و داروی علوم پزشکی کرمانشاه اقدام کنند.

مستوفی با اشاره به فعالیت 5 اکیپ بازرسی در کرمانشاه بیان کرد: روزانه 15 مورد بازرسی از اماکن عرضه و تولید مواد غذایی در کرمانشاه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کارگاه زیرزمینی تولید لواشک در کرمانشاه

کشف کارگاه زیرزمینی تولید لواشک در کرمانشاه