مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-18فناوري

بازدید مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از مرکز داده ایرانیان


پس از افتتاح رسمی مرکز داده ایرانیان نت توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون وزیر ارتباطات از این مرکز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت پس از افتتاح رسمی مرکز داده ایرانیان نت توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این مرکز رفت تا ضمن حضور در بخش های مختلف آن، از نزدیک در جریان فعالیت ها، شرایط نگهداری و پروژه های اجرا شده در این شرکت قرار گیرد.

در این بازدید رضا خضر دوست، مدیرعامل شرکت ایرانیان نت درباره این مرکز داده گفت: ایجاد مراکز تبادل ترافیک مرکز داده ایرانیان نت با حمایت شرکت ارتباطات زیرساخت با ظرفیت چهار ترابیت بر ثانیه جهت محلی سازی محتواها، به عنوان بزرگ ترین مرکز داده بخش خصوصی است.

مراکز داده ایرانیان، روز گذشته در جریان آیین افتتاح پروژه های ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم زمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی با دستور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت رسمی آغاز به کار و وارد فازعملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از مرکز داده ایرانیان

بازدید مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از مرکز داده ایرانیان