مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-18ورزشي

اهمیت انعقاد تفاهم نامه با بهزیستی/ مسابقات بین المللی برگزار شود


اهمیت انعقاد تفاهم نامه با سازمان بهزیستی و برگزاری مسابقات شطرنج معلولان در سطح بین المللی از جمله مباحث مطرح شده از سوی مسئولان کشوری در مسابقات شطرنج قهرمانی معلولان کشور بود.

- ، اولین دوره از مسابقات شطرنج قهرمانی معلولان کشور ویژه افراد دارای معلولیت جسمی - حرکتی به میزبانی شهرستان آبادان با حضور مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی برگزار شد.

این مسابقات با حضور بیش از 26 معلول شطرنج باز کشور از 12 استان مختلف به منظور انتخاب تیم ملی معلولان شطرنج کشور از 22 تا 27 اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار شد.

برگزاری مسابقات شطرنج معلولان در سطح بین المللی علیزاده، مسئول هیئت شطرنج معلولان کشور در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در حال حاضر آموزش های رایگان به طور آنلاین به جامعه هدف ارائه می شود؛ البته مسابقات شطرنج به صورت هفتگی و ماهیانه آنلاین نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به توانمندی معلولان در حیطه ورزشی از جمله شطرنج عنوان کرد: در صورت همکاری و ایجاد شرایط لازم به طور حتم مسابقات شطرنج معلولان در سطح بین المللی برگزار خواهد شد.

علیزاده تاکید کرد: البته لازمه برگزاری این گونه مسابقات آن است که باید تحقیق کرد که آیا کشورهای همسایه ایران نیز معلولان شطرنج باز دارند یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت انعقاد تفاهم نامه با بهزیستی/ مسابقات بین المللی برگزار شود

اهمیت انعقاد تفاهم نامه با بهزیستی/ مسابقات بین المللی برگزار شود