مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-18سياسي

نقش شبکه های اجتماعی در توسعه روابط عمومی ها


مدیرعامل شرکت ملی پست در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی بر اهمیت حضور فعال روابط عمومی ها در فضای مجازی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست محمود لیایی مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در آیین نکوداشت و جشن ملی روز روابط عمومی که با حضور اساتید و متخصصان روابط عمومی کشور در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ از روابط عمومی ها به عنوان مرکز ارتباطی سازمان نام برد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به جایگاه استراتژیک و بنیادین روابط عمومی ها، تصریح کرد: روابط عمومی ها یاری رسان سازمان در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی هستند و به عنوان نهادی پویا در سازمان هیچ گاه سکون و تعطیلی ندارند.

وی با بیان اینکه در جوامع اطلاعاتی و جوامع دیجیتالی چرخش و گردش سریع داده ها و اطلاعات بر مبنای فضای مجازی و رسانه های نوین بنا شده است، افزود: روابط عمومی ها یکی از عوامل اصلی تولید کننده اطلاعات هستند.

مدیر عامل شرکت ملی پست با ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی این شرکت، گفت: روابط عمومی این شرکت با بهره گیری از کارشناسان متخصص و آشنا به دانش روز توانسته است جایگاه مناسبی را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شبکه های اجتماعی در توسعه روابط عمومی ها

نقش شبکه های اجتماعی در توسعه روابط عمومی ها